مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 06:322022-04-16سياسي

فارس من| درخواست تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1401


کاربران سامانه فارس من خواستار تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1401 شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان داوطلب کنکور کارشناسی ارشد با ثبت درخواست خود در سامانه فارس من خواستار تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1401 شدند.

سردبیر سوژه فارس من در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با ذکر دلایل خواسته خود گفت: اول به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که بر اثر ویروس کرونا به صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای دانشجویان ایجاد شده است، از جمله افت کیفیت آموزش در دانشگاه ها به دلیل آموزش مجازی یا بیماری خود و اطرافیان دانشجویان، خواستار تعویق کنکور کارشناسی ارشد هستیم.

وی افزود: هنوز تعداد زیادی از دانشجویان دوز دوم و سوم واکسن را دریافت نکرده اند که قطعا تا 28 و 29 اردیبهشت تعداد افراد کمی می توانند دوز سوم واکسن را دریافت کنند، از این نظر خانواده ها برای فرزندان خود نگران هستند.

سردبیر سوژه فارس من گفت: طبق بخشنامه وزارت علوم مبنی بر حضوری شدن دانشگاه ها از 14 فروردین 1401 دانشجویان با مشکلاتی اعم از مستقر شدن دانشجویان غیر بومی در خوابگاه ها رو به رو هستند، ضمن اینکه همزمانی با ماه مبارک رمضان و امتحانات پایان ترم دانشجویان باعث می شود داوطلبان نتوانند به راحتی درس بخوانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درخواست تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1401

فارس من| درخواست تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1401